Bu dünyada insanların korktuğu tek şey öğrenmekti... Her insan şu ya da bu şekilde dünyayı okumalıydı… Dünyaya şahit olmanın yolu ise maceranın kendisinden başka bir şey değildi… Macera insanoğlu için büyük bir nimetti. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk bu dünyanın şahidi olmaktı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Suratında hiç kıpırtı olmadan sadece mavi gözlerinden ip gibi sessiz yaşlar aktı. Hem o bayrağı edinebildiği için mutluluğun ifadesi hem de yaşadıkları acıların hikayesiydi o yaşlar…
Gökyüzünü sev, bisiklet sürmeyi sev, balık tutmayı sev. Martılara simit atmayı, çimlere uzanıp göğe bakmayı, gökyüzünü, maviyi, denizi, deniz kabuğu toplamayı, papatyaları, kitaplarda kaybolmayı, kendine bir fincan kahve yapıp onunla mutlu olmayı sev. Daha sayamadım bir sürü şeyi sev…