İş yerimin kenarında 3 tane okul var . ...Bahçeye çıktığımda liseli öğrenciler bubaaaaaaa, krallllllll, ulannnnnnnn,naberrrr lannnnn yakışıklııııı (bu son cümleyi maalesef liseli kız kardeşlerim söylüyor) 1 ders de sen gelllllll beaaaaa diye bağırıyorlar ,derslerine konsantre olamazlar diye gerisin geri iş yerine kaçıyorum 😕😔acaba sebebi ne olaki. ...