İncelememsi: Dört Anlaşma (Naberr tolteek!)
Puan vermedi·122 syf.··
2025 5. kitabı
1. Kullandığınız sözcükleri özenle seçin 2. Hiçbir şeyi kişisel algılamayın 3. Varsayımda bulunmayın 4. Daima yapabildiğinin en iyisini yap Dört anlaşmamız bundan ibaret ama konuyu daha iyi anlamamız için "Dumanlı Ayna", "Ehlileşme ve Gezegenin Rüyası" başlıkları altında ısınma turları yaptırıyor bize Don Miguel. Bu anlaşmaları sıraladıktan sonra da "Eski Anlaşmaları Bozmak", "Dünyada Cennet" ve en sonunda "Dualar" ile bitiyor kitap. Katıldığım noktalar olduğu gibi muhalif olduğum yerler de oldu: "Birisi başınıza silahı dayayıp tetiği çekse bile, yine de kişisel değildir, bu uç boyutta bile." -Don Miguel Ponçikistan'da yaşamıyoruz kendine gel!!- Dil olarak çok sade ve fazlasıyla basit bir kitap. Güzel bulduğum cümleler ve düşünceler de oldu ama ortaokulda okumuş olsam belki daha fazla keyif alırdım. Birçok cümle şaman bir dedenin torununa verdiği öğüt niteliğinde. Konuyla çok alakası yok ama bunu da paylaşmak istedim: youtube.com/watch?v=c5u91rJ...
Dört AnlaşmaDon Miguel Ruiz · Ötesi Yayıncılık · 202316,3bin okunma
10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2023 2. kitabı
Senteria ve zirakov iki düşman krallık. Zirakov imparatoriçesi Irina kızı Kitanayi senteria'ya casus olarak gönderir. Amaç tüm kraliyet ailesini yok etmektir. Peki kitana bunu başarabilecek mi? Ben kitabı çok sevdim. Yani dili, konusu çok güzel. Krallıklar savaşlar aşk çaresizlik duygular bence çok güzel yansıtılmıştı. Sonunu gerçekten böyle hiç beklemiyordum. Açıkçası 14 yaş ve herkes için uygundur bence ki bu benim fikrim. Ama okuyun kitap çok güzel. Karakterlere gelecek olursak Vincete kalbimi bırakıyorum. Kitana bu kadar güçlü olduğu için gurur duyuyorum. Ivan psikopat olduğu için seviyorum Andre sendende olurmuş Arlo senide sevdim Irina geberrrr Bu benim kendi düşüncelerim.
Kaybolmuş Ruhlar Sarayı 2Dilara Keskin · Ephesus Yayınları · 20222,264 okunma
Reklam
Spoi vardır!
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2023 1. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 23 Şubat 2023 11:23
"Sen ölmek için güzel bir sebepsin, Türk Kızı." "Sen de uğruna yaşamak isteyeceğim kadar güzel bir sebepsin, Avcı." ÖTANAZİ OKULU 3 Maral Atmaca'nın Ötanazi Okulu serisine 3. Kitabıyla hız kesmeden devam ediyoruz. Yeşilin onu her geçen saniye ölüme daha da yaklaştıran amansız hasta kalbi, Gölgenin sevdiği kadını yaşatmak için çaresizce çabalayışı, Ah şu Yeşilin zamanında çok sövdüğümüz ama iyi yürekli çıkan babası, Marcus ve Emily'nin doludizgin süren, kabullenilmeyen aşkı. Vanessa ve Chloe sorunsalı, Sem Green belası, Ve daha nelerrr nelerrrr! Yazar bu kitapta çok fazla ters köşe yaparak hepimizi şaşırttı. Özellikle de Green kardeşler konusunda. Emin olduğumuz cevapların hepsinden aslında büyük bir yanılgıya düştüğümüzü göstermiş oldu ve açıkçası bu benim çok hoşuma gitti. Bu kitabı da elbette ki önceki seriler kadar çok sevdim. Muazzamdı. Dört gözle yeni kitabı bekliyorum umarım çok beklemeyiz. Ötanazi Okulu 3
Ötanazi Okulu 3Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20234,912 okunma
5/10
·720 syf.··
Beğendi
·
2021 23. kitabı
Sokak nöbetçileri'ni araştırıp ve bir dostumun da merakı üzerine aldım. 700 sayfalık bir kitap olunca başta gözüm korktu ama okudum ve bitirdim. Önce kitaptan biraz bahsedecek olursam, bir şekilde kendilerini sokakta bulan çocuklar var ve bir tane mafyavari bir adam da gelip bu çocuklar içerisinden 5 tanesini seçiyor. Onları kendi bünyesine alıyor, ihtiyaçlarını sağlıyor ve doğal olarakta işlerini yapacak elemanları oluyor. Karşılarına bir kız çıkıyor ve bir anda hayatlarına dahil oluyor. Nedir, ne değildir orası kitapta saklı? Konusu ve yaşananlar genelde bildiğimiz hatta klasikleşmiş dediğimiz türden. Üzdüğü,güldürdüğü ve düşündürdüğü oldu ama bence çok fazlaca uzatılmış. Arada geçen muhabbetler güzel hoş ama bir süre sonra sıkmaya başlıyor. Yani bu kitaptan çok iyi diye bahsedenlere akıcılığıve üslûbu nedeniyle hak verebilirim ama konu itibariyle çok klasik kalmış. Hele ki sonunda, nayırrrr nolamazzzz dedim resmen. Beni şok edense devamı gelecekmiş. Bu kitabı ortalama 400 civarı yapıp gereksiz uzatmayıp ikinciye kalsaydı o yazılacaklar çok çok daha iyi olurmuş. Doğruyu söylemek gerekirse ikinciyi okur muyum bilemiyorum. Yazarın dili gerçekten iyi ama bu şekilde olmamış. Mutlaka okumalısınız diyebileceğim bir kitap olmadı ne yazık ki. Güvendiğiniz kişilerin yorumunu dikkate alıp karar verin derim.
Sokak NöbetçileriAslı Arslan · İndigo Kitap · 202116bin okunma
10/10
·429 syf.··
Beğendi
·
2018 56. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 11 Ekim 2018 15:40
Beste & Aysun ikilisi harika, aralarında geçen sohbeti de sevdim. Güzel dostlukları karakterler arasında görmek bambaşka bir güzellik. Bu arada bir konuda besteye katılıyorum. Bilgisayar ortamında yazı okumak gerçekten işkence gibi, kağıt ve mürekkep kokusunu hissederek okumak gibisi yok. Çıktı alıp okuması güzel fikirdi. Ve ki Beste’nin de ben gibi müzik eşliğinde okuyor olması beni mutlu etti. Daha kitabın başlarında, işte bu yaaa dedim kendime. Kitap dediğin 3 boyutlu gibi olacak, kitabın içine gireceksin usulca, karakterlerin duygularını hislerini hissedeceksin, onların yanındaymış gibi olacaksın. “Evlilik bir erkeğin hayatını düzene sokar, iyi bir eş erkeğin huzur bulmasını sağlar, seni seven bir kadın hayatını kolaylaştırır ve çocuğun olduğunda anlayacaksın, baba olmak birilerinin kahramanı olmaktır, bu seni büyütür, güçlendirir,” (sözleri ile Engin’in babasının öğütlerini okuduğumda hayran kaldım.) “Bir adam telefonları açmıyor, mesaj yazmıyor diye karalar bağlamam… Sahi bu aşk çarpması küçük otomobil çarpması gibi mi yoksa tır çarpması gibi bir şey mi?” (dedikten sonra Beste’nin durumunu da okuduk yani :D ) “Başarıya ulaşmak için düzenli ve planlı çalışmak şart.” (Selim amca & Mariantin’in aşk hikayesi de ilgi çekici ve güzeldi, hikayenin sonunun anlatırken yarım kalması beni çok merakta bırakmıştı. Sayfa 369 da bahsedilmesi merakımı geride bırakarak hayran kalmama sebep oldu… ) (Yayınevinin kitabı basarken geçişleri yapmaması nedeniyle bazen biraz zorlansamda, o geçişleri bende hooop diye usulca atlayıp geçtim. :D ) “Aysun nasıl anlatacağını bilmeden bocalarken tuttuğu nefesi bıraktı. ‘Yakınımda olduğu zaman sanki ilkbahar rüzgârının ılık esintisi bedenimi yalayıp geçiyor. Saçlarım esintiyle dalga dalga salınıyor. Eteklerim kabarıp kabarıp varlığını
Aşk Çarpsın ki...Bengü Havva Keskin · Cinius Yayınları · 201815 okunma
10/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2020 36. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 06 Nisan 2020 21:13
çok güzel bir kalemle tanıştım ben bu kitapla birlikte yani kendisini tanıyorum da kalemiyle yeni tanıştım ( nağberrr cemo evet evet biz arkadaşız @cemaksu4real ). Bence bu kitabı bir yapımcının görmesini sağlamalıyız. Ben sana yardım ederdim ama Kai'yi öldürerek beni de kaybettin bu kitabın ne kadar güzel ne kadar akıcı olduğunu söylerdim ama Kai'yi öldürdün elimden bırakamadım waw çok akıcıydı 477 sayfa iki günde bitti derdim ama sen Kai'yi öldürdün sevgili Cemo seni affedebilir miyim bilmiyorum ama millet size gönül rahatlığıyla bu kitabı tavsiye edebilirim .
1000Kitap
SarmalCem Aksu · Sokak Kitapları Yayınları · 201988 okunma
Reklam