Sercan Keşen

Sercan Keşen
@nacres18
Yazıyorum bazen
Makinist
Üniversite
İstanbul
Kadıköy
10 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
“Sinirlenince gözleri dolan insanlardanız biz, karşımızdakini kırmak yerine cebimizde ki yüreği çıkarıp, param parça ediyoruz... Kağıt toplayan çocuklarla bu yüzden çok iyi arkadaşız, ne zaman biri bizi terketse ve sonra çekip gitse hayatımızdan hiç birşey olmamış gibi, işte o zaman kabimizi hep yerden birlikte toplarız, sanki bir yapboz gibi 😎 Yazan: Sercan Keşen Tarih: 07.12.2020 Saat:01:42
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kokun üzerime sindiği günden beri, Her geçen gün daha çok özlüyorum seni... Özlemek koymuyorda adama, Senden ayrı nefes almak kahrediyor insanı... Yazan: Sercan Keşen Tarih: 20.10.2018
1000Kitap
“Kızıma” Babammm: Can kızım, ipek saçlım, zeytin gözlüm. Çok güzel oldun melek 👼 kızım benimmm 👰 İşte o an geldi çat-tıı, artık yuvadan uçma vakti Birazdan o hep hayalini kurduğun sıcacık evine gidiceksin, ilk başlarda sana biraz sessiz gelir... Korkma, üzülme sakın. Alışırsın evine zamanla. Sen sakın sessizleşme ama!!! Hep gül hep gül☺️ Yüzünde tebessümü, yüreğinde vicdanı, ellerinde merhameti, gözünde ise umudu sakın kaybetme... Burasıda senin evin buraları sakın unutma olurmu Senin çocukluğunda kokun sindi bu sokaklara, Bu evin duvarlarına çizdiğin resimler haala orda, Düştüğünde sarılışlarımız halen dün gibi aklımda. Doğduğunda avuçlarıma düşmüştü ilk göz 😢yaşların, Bir kavanozun içinde halen saklarım... Sen sakın ağlama, kocaman bir adamı arkandan Böyle yaşlı gözlerle hatırlama... 😔 Gittiğin yerlere dokunman yeter, biliyorum ki senin olduğun her yer cennetin bir köşesine benzer, Lakin kızmazsın bu gün dimi bana, ne de olsa bu geceden sonra artık kalmayacaksın baba ocağında. Ağlamam ondandır senin yatağında, Yokluğuna alışmak zaman alıcak bu kocaman evde yalnız bir başıma... 😢 Tarih: 25.11.2020 Saat: 02:26 Yazan: Sercan Keşen
Edebiyat
Nasıl özledim bir bilsen... Her sabah günaydın diye bir bahaneyle gidip odasına onu öpsem, her saniye dokunabilsem ya. Ya da dağınık saçlarını ellerimle tarasam. Geceleri mışıl mışıl uyurken sarılabilsem ya ona, Şöyle doyasıya kokusunu bir kere çeksemya içime, Gök gürüldediğinde korkar o, yanı başında kalsam kalsamda hiç bırakmasam, gidemesem ya ondan. Ya da kar yağsa memleketime, yolları kapatsa, Valilik emriyle mecbur kalsam ya ona sarılma ya. Soğuktan üşüyen ellerini avuçlarımın arasında ısıtsam, iyi varsın dünyam diyebilsem ya keşke... Okuldan döndüğünde “bu gün ne oldu biliyormusun” diyip, anlatsaya içinde geçen saçma sapan her şeyi, sırf o ağrıtsaya migrenimi ve ondan başka hiç bir ilaç iyi gelmese ya bana... Çayıma şeker diye atsam ya onun gamzelerini, Ve hiç karıştırmasam içimde saklasam gülüşlerini O yokken adını sayıklayacak kadar güzel özlemek, Varlığı ise yeni doğmuş bir bebek kokusu demek... Yazan: Sercan Keşen... Öyle İşte
1000Kitap
Üzünce birini istemeden de olsa dökülüyor hemen yapraklarım bir bir. Akşam olunca sokuluyorum usulca yamacına, Senin gamzelerin yetiyor yüreğimi ısıtmaya. Yokluğun buz gibi soğuk bir oda, Keşke sen gidince titreyen sadece ellerim olsa, Yalnız kalınca üşüyor işte yüreğim, çocukça bir küsme değil ki bu içim sana sırtını dönüyor adeta. Yeter ki gitme kal yanımda... Adın huzur varlığın cennetten bir köşe bana. Tarih: 10.11.2020 Yazan: Sercan Keşen
1000Kitap