“O Değilsin Ki Sen”
Ben zaten rakıyı severim haydari’nin yanında içmesi güzel oluyor diye bahanesin ki sen,
Ayyaş ayyaş cihangir sokaklarında dolaşırken tek başıma, aklımın ucuna bile gelmezsin ki sen,
Dağınık bir evde, bir karış kirli sakalımla, bitkin, çaresiz bir halde yatarken, sehpanın üstünde bıraktığım ilaçlarımı veren değilsin ki sen.
Hayal kırıklıklarıyla geçmiş bir sınav sonrası, üzüntüsünü sahilde ki bankta tek başına yaşarken, teselli eden omuzun sahibi degilsin ki sen.
Yolda yürürken tökezleyip düşsemde tek başıma kalkarım ben, bu zaman kadar yanımda olan, elimde tutan değilsin ki sen,
Çocukluğumdan beri hayalini kurduğum, pembe panjurlu evimin, herhangi bir parçası olmayacaksın ki sen. Yada aynı şehirde nefes alıyoruz diye aşık olduğum kadının ta kendisi değilsin ki sen...
Yazan : Sercan Keşen
Tarih: 14.01.2018
Saat: 01.10