“Şu an olan biten herşeyi olduğu gibigörebilen insan,aslında geçmişte olanı da gelecekte olacakları da görmüş demektir. Çünkü her şey hep aynıdır, aynı biçimdedir ve aynı türdedir."
“Gerçekten de ölüm ve yaşam, şöhret ve tanınmıştık,
acı ve haz, zenginlik ve yoksulluk, hiçfark gözetmeksizin
iyilerin de başına gelir, kötülerin de... Çünkü hiçbiri başlı
başına ne iyidir ne de kötüdür. Dolayısıyla iyi de değildir
kötü de..."