Sadece üç büyük kulübün borcu yaklaşık
35 milyar bu paranın karşılığı da yok, ödeme güçleride yok, ülkeye ne verdiler, toplumu kutuplaştırıp, ayrıştırmaktan başka
Bir hafta boyunca pazardan cumaya kadar tv ve gazetelerde,
"Oynat Uğurcuğum"
-Faul mü, gol mü?
-Penaltı mı, değil mi?
-Top geçti mi, geçmedi mi?
-Eli topa değdi mi, değmedi mi?
Bu nedir?
Toplumun başka işi güçü yokmu?
100 senedir halkı böyle zehirlediler.
Sonuç; 1,5 dakikada okunacak bir makale versen, ben okumaktan sıkılıyorum der ama iki saat boyunca maçı izler, bir hafta boyuca maçı tartışır, statda da hakemin ve rakip takımın futbolcusunun anasına, eşine ve kızına en galiz küfürleri etmekten hiç sıkılıp, utanmaz.!
Fevzi Sertbaş