"Kim olursak olalım,dünyanın hangi yerinde yaşarsak yaşayalım ,ta derinlerde bir yerde hepimiz bir eksiklik duygusunu taşımaktayız.
Sanki temel bir şeyimizi kaybetmişiz de,
geri alamamaktan korkuyoruz.Neyin eksik olduğunu bilenimiz ise hakikaten çok az."
Her kelimeyi tam zamanında söylemek gerekiyordu.
Çünkü o anı geçirince söz soğuyor, katılaşıyor, insanın yüreğine taş gibi oturuyor...
Ve bu ağırlığı kaldırıp atmak hiç kolay olmuyor..