Bir solukta okudum ve çok beğendim, senarist ve mütefekkir yazar rahmetli Ayşe Şasa hanım büyük bir samimiyetle hastalığını, çocukluk yıllarındaki sevgiden ve şefkatten yoksun hayatını, İslam'la tanıştıktan sonra hayatının ve hastalığının nasıl hızla düzeldiğini; aydın sayılan kesimin o dönemdeki ruh halini anlayabileceğiniz bir anı kitabı. Çağımızda da Kuran'dan uzaklaştıkça artan psikolojik rahatsızlıkları düşünürsek kesinlikle okunmalı.