Bunu niçin yaptığımı bilmiyorum, beni buna sürükleyen, bir içtepi neredeyse. Belki de başka türlü yapabilsem yavaş yavaş insan olmaktan çıkacağımdan, kısa süre sonra kir içinde kalmış ve kötü kokarak etrafta sürüneceğimden ve anlaşılmaz sesler çıkartacağımdan korkuyorumdur. Bir hayvan olmaktan korktuğumdan değil, bu çok da kötü olmazdı, ama bir insan hiçbir zaman bir hayvan olamaz, hayvanın ötesinde bir noktaya düşüp bir uçuruma yuvarlanır.
Başıma bunun gelmesini istemiyorum. Son zamanlarda en büyük korkum bu ve bu korku bana bu raporu yazdırıyor. Sonuna vardı-ğımdaysa onu iyi bir yere saklayıp unutacağım. Dönüşebileceğim o yabancı şeyin raporu günün birinde bulmasını istemiyorum. Bu dönüşümü yaşamamak için her şeyi yapacağım, ama benden önce pek çok insanın başına gelmiş olanın benim başıma gelmeyeceğine sıkı sıkıya inanacak kadar kibirli değilim.