Naime TAŞ

Naime TAŞ
@naimee_ts
"Bir kitabı okurken geçen iki saatin , ömrümün birçok senelerinden daha dolu, ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşünceler ölmez efendim, bazen uykuya dalarlar ama uyumadan öncekinden daha güçlü bir şekilde uyanırlar .

Naime TAŞ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2022 37. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,7bin okunma