Adım yok benim

Adım yok benim
@nairaa
Askıda çığ

Adım yok benim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·61 syf.·
Beğendi
·
2018 8. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma
Reklam

Adım yok benim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·484 syf.·
Beğendi
·
2018 7. kitabı
Zülfü Livaneli
8.9/10 · 164,1bin okunma
Nazım HİKMET'in de dediği gibi: "Ve biz yine bir kış daha geçireceğiz; büyük öfkemizin içinde ve mukaddes ümidimizin ateşinde ısınarak..!"
Edebiyat
Satırla gitar çalıyor bir deli terasta
Müzik
Ektiğim 'umut' değil 'isyan'dır.
Reklam