Sonuçta dünyanın bütün işleri aşağılıktır; başkasının sözüyle hiçbir tutkusu ya da gereksinimi olmaksızın para şan şeref ya da bilmem ne uğruna didinen biri her zaman bir budaladır.
İşin aslı, kendi kendini yönetme alışkanlığını tamamen terk etmiş insanların, kendilerini kimin yöneteceğini doğru seçmeyi nasıl başarabileceğini anlamakta güçlük çekiyorum. Hizmetkârlardan oluşan bir halkın yapacağı seçimlerden özgürlükçü, enerjik ve bilge bir hükümetin çıkabileceğine inanmak mümkün değil.