📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Stangard hastalığının en büyük fobim olmasına sebep olan, aynı zamanda zaten var olan okuma alışkanlığımı daha da arttıran ve bende yeri çok çok ayrı olan bir kitap. Yeniden okumuşken minik bir anı bırakayım. İlkokuldayken okumuştum askeri düzeyde ciddi bir çocuk olduğum için hiç okuduğum veya izlediğim bir şey için ağlamamıştım bu kitap milat oldu. Bana bile dokunmasının sebebi yazarın kullandığı üslupmuş onu fark ettim. Okurken sanki kör olacak olan benmişim gibi hissetmiştim. Fobim olmasının sebebi ailemde çıkma ihtimaliydi herhalde. Kaç sene geçmiş hala sorsalar en büyük korkun ne? Kör olmak derim. Kitap çocuk kitabı olmasına rağmen çocukların anlayamacağı çok yer var.. mesela karakterimize yardımcı olan Estella'nın bıraktığı mektubun ne kadar ağır olduğunu ilkokuldayken fark edememiştim. Ağaç kısmının neden bu kadar vurguladığını da. Keza çok detay verilmese de kızımızın ailesinin ne kadar bunalmış olduğunu da sezebiliyoruz. Eğer benimle aynı yaşlardayken okuduysanız kesinlikle yeniden okumalısınız.