Bayram kıyafetini
baş ucuna alıp heyecanlı
sabahı bekleyişti bayramlar.
Erkenden şeker toplamaya çıkan
çocukların yüzündeki o sevinçti bayramlar.
Saygı sevginin bitmediği o bayramlara dönebilseydik keşke...
Sahi eskiden mi güzeldik yoksa eskiler mi güzeldi?
Niye onu çok seviyorsun çok mu güzel?
- Hayır
Çok mu zengin?
- Hayır
Peki neden bu kadar sevgi?
- ALLAH emretti kalp itaat etti
Peki hiç pişman oldun mu?
- Evet oldum
Neden?
- Keşke onu daha önce görüp daha fazla sevseydim..! ♥️