Distopya mı , utopya mı ? İlk baktığımızda ne kadar kitapların yakılması distopik olarak görülse de, tartışılmayacak kadar net değil. Eğer hayatın teosu mutluluksa ve cahillik mutlulukla aynı paralelde yürüyorsa , bilmeye, okumaya ne gerek var diyebilir miyiz?