Kendimce prensiplerim var. Amacı dışında kullananları takip etmiyorum. Kitap okumayanları takip etmiyorum. Egolu biride değilim takibe takip, kitap okuyan kişi olduğu sürece yapıyorum. Okuduğum her alıntıyı her incelemeyi beğeniyorum. Eğerki okumadıysam beğenmiyorum. Beğeni yapmam mutlaka okuduğum anlamına gelir vs vs. Engel konusunda da belli kişileri engelliyorum ki oda sadece rahatsızlık verenler. Ben buyum. Bunlar benim kendimce kararlarım, düşüncelerim. Herkese de elimden geldiğince saygılı olmaya çalışıyorum. Ama şu insanları anlayamiyorum ben. Takip etmiş bende etmişim. Mesajına cevap vermemişim diye beni engellemiş. Veya takibine karşılık vermedim diye engellemiş. Takipten cık, sessizce git engellemek neden? 🤣🤦🏻♀️🤷🏻♀️