zeynEB

İnsan beklerken asla tam olarak yaşayamıyor..
Sayfa 89·Kitabı okudu
Reklam
..yorulsam da artık bununla kavga etmiyorum.
Sayfa 82·Kitabı okudu
:D
Bence artık hepimiz yalnızlıktan ufak ufak kafayı yedik..
Sayfa 77·Kitabı okudu
Zaman meselesi ne acayip. Aynaya baktığımda beni üzen zaman, ektiğim bir fidana bakıp büyüdüğünü gördüğümde mutlu ediyor.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Ben o kayayı sırtımda taşımak yerine, önüme koydum heykel gibi yontuyorum. Bir şeye benziyor mu bilmiyorum ama eserimle gurur duyuyorum..
Sayfa 71·Kitabı okudu
Reklam