Nərmin

Nərmin
@narmin_12
Citius,altius,fortius️
Bu dünyayı ancak harabelerin or­tasında yeniden düşüneceğiz.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
içinde yaşadığı dünyayı yeniden düşünmektense yok olmanın daha yüce olduğunu, sayılamayacak kadar çok kereler yok olmanın yüceliğini hayal eder.
Sayfa 14·Kitabı okudu
İnsanlar hem özgürdür hem bağımlı, arzu ettiklerin­den daha özgür, fark ettiklerinden daha bağımlıdırlar
Sayfa 14·Kitabı okudu
Yalnızlık, ölümün okullarından biridir, çoğunluk asla bu okula giremez, bütünlük baş­ka bir yerde elde edilemez, aynı zamanda yalnızlığın da ödülüdür bütünlük.
Sayfa 12·Kitabı okudu
;ölüm özlem duyduğumuz istirahattir, hayat ve ölüm birbirine bağlıdır, başka şey talep edenler imkânsızı isterler;
Sayfa 11·Kitabı okudu