naseza

@naseza·
·
sabitlendi
Ümit Yaşar Oğuzcanın satırlarından kendime;
"...Düşe kalka ilerleyeceğin bu yollarda, taşlar kanatacak ayaklarını. Issız, karanlık ormanlardan geçeceksin yapayalnız. Sonra bir bataklık başlayacak gözün alabildiğine. Omuzlarına kadar yapışkan çamurlara saplanacaksın. Durmadan yağmur yağacak üstüne, iliklerine kadar ıslanacaksın, üşüyeceksin. Ahtapot elleri gibi uzun, pis sarmaşıklar dolanacak ayak bileklerine. Dört yanında kara bataklık kuşları dönecek çığlık çığlığa. Geçmiş zamanları düşüneceksin. O bir daha yaşanılmaz günleri , geceleri düşüneceksin. Bataklığın son bulduğu yerde zift gibi koyu bir gece başlayacak geçmiş gecelere benzemeyen. Yürüyeceksin, ağır ağır ilerleyeceksin zamanın ve gecenin ortasında .Keskin bir rüzgar çıkacak, merhametsiz kırbaçlar gibi parçalayacak yüzünü. Sonra bir dağ yamacına varacaksın, bitkin ve perişan...Uzaklarda cılız bir ışık göreceksin. Sen yaklaştıkça büyüyecek ,sıcak kollarıyla saracak seni. Fakat, sen o ışığın olduğu yere hiçbir zaman varamayacaksın ve bu gerçeği anladığın anda yıkılacaksın, korku ve ümitsizlik saracak yüreğini, ağlayacaksın..."
Sayfa 139·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"insan çırpındıkça bataklığa saplanıyor , yaşadıkça ölüme..."
Alıntı
kimse farketmeyecek
"...önce ayna farkedecek yokluğumu sonra elbiselerim sonra pencere sonra yatak ..."
Alıntı
"...bir gün unuturmuş insan en sevdiği hatıraları bile..."
Alıntı
"...sen artık ölüm kadar güzelsin ölüm kadar gerçek ölüm kadar büyük.."
Aşk