Nasıl bir gönül yorgunluğudur bu Ya Rab! Kerbela'yı içimde taşır gibiyim ..
​"O esrarlı yangına bu can nasıl dayandı? Sahile vurdu kalbim; su yandı, kum da yandı. Bir mum gibi eriyip aktı uykusuzluğum, Ölüme başkaldıran dertli uykum da yandı." Nurullah Genç
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamaya Dair
1 YASAMAK SAKAYA GELMEZ, BÜYÜK BİR CİDDİYETLE YASAYACAKSIN BİR SİNCAP GİBİ MESELA, YANI, YASAMIN DIŞINDA VE ÖTESİNDE HİÇBİR ŞEY BEKLEMEDEN YANI, BÜTÜN İŞİN GÜCÜN YASAMAK OLACAK. YAŞAMAYI CİDDİYE ALACAKSIN, YANI, O DERECEDE, ÖYLESİNE Kİ, MESELA, KOLLARIN BAĞLI ARKADAN, SIRTIN DUVARDA, YAHUT, KOCAMAN GÖZLÜKLERİN, BEYAZ GÖMLEĞİNLE BİR LABORATUARDA İNSANLAR İÇİN ÖLEBİLECEKSİN, HEM DE YÜZÜNÜ BİLE GÖRMEDİĞİN İNSANLAR İÇİN, HEM DE HİÇ KİMSE SENİ BUNA ZORLAMAMIŞKEN, HEM DE EN GÜZEL, EN GERÇEK ŞEYİN YASAMAK OLDUĞUNU BİLDİĞİN HALDE. YANI, ÖYLESİNE CİDDİYE ALACAKSIN Kİ YASAMAYI, YETMİŞİNDE BİLE, MESELA, ZEYTİN DİKECEKSİN, HEM DE ÖYLE ÇOCUKLARA FALAN KALIR DİYE DEĞİL, ÖLMEKTEN KORKTUĞUN HALDE ÖLÜME İNANMADIĞIN İÇİN, YASAMAK, YANİ AĞIR BASTIĞINDAN. 1947 (2) DİYELİM Kİ, AĞIR AMELİYATLIK HASTAYIZ, YANI, BEYAZ MASADAN BİR DAHA KALKMAMAK İHTİMALİ DE VAR DUYMAMAK MÜMKÜN DEĞİLSE DE BİRAZ ERKEN GİTMENİN KEDERİNİ
Kaplumbağalar da Uçar
"Her savaşın sonunda herkesin unuttuğu bir şey vardır; çocuklar ve mayın tarlaları..." Filimi izledikten sonra Li Qamışlo parçasını dinleyin bakın bakalım saatlerce nasıl boş duvar izlenir …
Kahvemi kimse bilmiyor. Çicek zevkimi de, müzik zevkimi de. Ama nasıl yaşamam gerektiğini herkes biliyor. Ne ilginç ama..
Alıntı
Herkese iyi akşamlar aranızda mutlaka bu durumu yaşamış olan insanlar olduğunu düşünerek yazıyorum iki haftadır rüyalarıma giren uykularımı bölen ama artık kendisiyle iletişim kuramadığım biri var bu süreçte nasıl bi yol izlemek daha saglıklı siz bu süreçte ne yapmıştınız ?