Ne kadar naif bir aşktır bu böyle. Tam adına laik bir aşk çok ramantik bir o kadar duygulu.
Eskiden herşey güzeldi derlerdi büyükler doğruymuş aşk bile ayrı bir güzelmiş. Çıkar ilişkisi gözetmeden, dokunmadan.. uzaktan sevmekmiş aşk.. Özleyerek, yanındayken elini bile tutmaya kıyamayarak..
Günümüzün aşklarından bahsetmeme gerek bile yok biz çok hızlı yaşayıp, yaşadıklarımız özel şeyide peşinde ziyan ediyoruz.
Lezzetli bir yemeği tadına vararak yemek gibiymiş aşk.. yavaş yavaş.. Bu konuları çok güzel dile getirilmiş muazzam bir aşk hikayesiyle “Romantika”.. slogan gibi oldu ama okuyunca bana hak vereceksiniz.