-Kabul, haklısın; ama sanırım ablana sövmemen gerekirdi. Hem biliyor musun, ne olursa olsun sövmemelisin.
+ama ben küçüğüm. Öcümü almak için tek yolum bu.
-bugün üç kez dayak yedim, godoia.
+haketmemiş miydin üçünü de?
-onu demek istemedim. Kimse beni sevmediği için, dövmek istediklerinde herhangi bir şeyi bahane ediyorlar.