Kara mizah bi adama bu kadar mi yakışır.yazar kendi otopsinin yapilisini anlattis.otopsiyi yapan kızla flört halinde :) bide ölmeseymis iyiymis:).
Yazarı kendi gözünden tanıyoruz aşkı sevgiyi sanata bakisi eserleri çabaları eksileri artilariyla onu tanımak için mükemmel bi seçim.mizah okadar tadındaki cok keyifle okunuyor.
Nefsin karşı cikmadi tek şey ölümmüs. O sebeple ölüm rabitasina girer bazı büyükler.okurken yazarla beraber sende giriyosun o hale.onun pişmanlık keşkeleri hayata bakışı acaba ben nasılım deyip kendinize dalıp gidiyorsunuz.
Ilk fırsatta Dul kitabini okumayı istiyorum.keyifli okumalar...