Çocukken benlik büyüme fikri ile şişer ama benim yaşımda zamanın tükenmekte olduğunun fazladan bir işaretini niye kutlasın insan? Çukura iyice batan bir ayak. Yoksa olgunluğa, bolluğa mı inanmamız gerekiyor? Başkalarının insanın uzun ömürlülüğünü hatta başarılarını hatırladığı bir gün.