İnsanın doğması ruhun doğumu değil,sadece o dünyadal enkarnasyonun başlangıcıdır. Ölüm, esasında bu belirli kişinin sonu ve ruhun diğer bir hale dönüşümüdür. Ölüm tam olarak eskimiş bedenin atılmasıdır. Çoğu insanlar bu husustan haberdar değillerdir ve bu yüzden gereksiz yere ölümden korkarlar.