Hüzünlü sözler de bir başka güzelliktir.Hüzünlü bir hikaye, hikaye anlatıcısının hayatta olduğu anlamını taşır. Ondan sonra bilmeniz gereken şey, anlatıcının başına iyi bir şeyler geldiğidir; olağanüstü bir şey ve daha sonra etrafında dönüp size gülümseyecektir.
...bir yara izinin asla çirkin olmadığı konusunda bana katılmanızı rica ediyorum.Yara izini yapanlar bunun aksini düşünmenizi isterler.Ama siz ve ben, onlara kafa tutma konusunda bir anlaşma yapmalıyız.Bütün yara izlerini bir güzellik olarak görmeliyiz.Tamam mı?Bu bizim sırrımız olsun.Çünkü, tecrübelerime dayanarak söylüyorum, ölürken yara izi olmaz.Yara izi "Ben kurtuldum" demektir.