burada olsaydın(ki bununla sadece fiziksel yakınlığı kastetmiyorum), derin bir nefes alarak yüzümü kucağına görebilirdim. Buna "hasta olmak" deniyor öyle değil mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oysa yüceltilmiş olanın ardına gizlenmek, küçük şeylerin üstesinden gelmemenin bahanesinden başka bir şey değildir, kişinin salt küçük oluşlarından ötürü dışarıda bıraktığı tüm o şeylerin.
Mektubunuzu almak, size uykusuz bir kafayla cevap yazmak zorunda kalmak ne güzel... Ne yazacağımı hiç bilmiyorum, sadece satırlar arasında dolanıp duruyorum, gözlerinizin ışığı altında, ağzınızdan çıkan nefeste; tıpkı güzel, mutlu bir günün içinde dolanır gibi...