Nazlı

"Sarılmak neden güzeldir bilir misin? Çünkü sağ tarafta kalp yoktur ve orası hep boştur. Sarılınca, sağ yanını onun kalbi doldurur..." -Aziz Nesin
Edebiyat
Reklam
“Sürekli yanlış yapıyormuşum gibi hissediyorum. Ulan şu an acaba neyi yanlış yapıyorum demekten, o kadar yoruldum ki… Bunun nasıl kötü bir şey olduğunu sana anlatamam.” (Nuh Tepesi)
Felsefe
Tutunamayanlar'da; "Kollarımı açıp tüm insanlığı kucaklıyorum.'' diyen Oğuz Atay, Tehlikeli Oyunlar'da: "Bütün insanlığı kucaklamak isterken, neredeyse bu dünyanın altında eziliyordum." diyerek umudunu kesmişti insanlardan. Bu, hayatın en yorucu vazgeçişidir. Oğuz Atay
Edebiyat
En derin denizlerde boğula boğula öğrenirsin tek bir nefesle yaşamayı. Friedrich W. Nietzsche
Felsefe
-“Hayatta üç yanlışım oldu olric. + Ne gibi efendim? -Tanıdım, inandım, güvendim. Ama bir doğrum oldu. +O nedir efendimiz? -Sevdim olric. Ama sende bilirsin ki üç Yanlış bir doğruyu götürür.” Oğuz Atay
Edebiyat