Nazlı Ballı

Nazlı Ballı
@nazliballi
İnsanoğlu çok derin bir varlıktır. Ben tanrı olsaydım bu kadar derin yaratmazdım.''
Baktığına herkes bakar, ama senin onda gördüğünü herkes görmez. Herkes aşık olabilir ama hiç kimse senin gibi sevmez. Tek fark sensin, seni özel kılan da sevdiğin değil, sevgin. Şems-i Tebrizî
Reklam

Nazlı Ballı

, bir kitap okudu
8/10
·166 syf.·
Beğendi
·
2022 19. kitabı
Viktor E. Frankl
8.2/10 · 51,4bin okunma
Güzel olan şey nadir olduğu kadar da güçtür.
Sayfa 154·Kitabı okudu
Yaşamda gerçekten bir anlam varsa, o halde ıstırapta da bir anlam olmalıdır. Istırap, kader ve ölüm gibi yaşamın alaşağı edilemez bir parçasıdır. Istırap ve ölüm olmadan insan yaşamı tam olmaz.
Sayfa 78·Kitabı okudu
Biz hepimiz, bir zamanlar "birisiydik" veya kendimizi öyle sanıyorduk. Şimdi ise bize tamamen hiçmişiz gibi davranılıyordu.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Reklam