Nazlı Ballı

Nazlı Ballı
@nazliballi
İnsanoğlu çok derin bir varlıktır. Ben tanrı olsaydım bu kadar derin yaratmazdım.''
Ben aşktan daima kaçtım. Hiç sevmedim. Belki bir eksiğim oldu. Fakat rahatım. Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde...Fakat daima ödersiniz. Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz...
Sayfa 329·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Nazlı Ballı

, bir kitap okudu
8/10
·230 syf.·
Beğendi
·
10 günde okudu
·
2022 20. kitabı
Hakan Mengüç
8.6/10 · 7,4bin okunma
İnsan hiç beklemediği anda beklemediğine yenilir. Beklenmedik olandan alır en ağır yaralarını. Çünkü insan, düşmanına karşı savunma halindedir. Yakınlarına karşı savunmasızdır.
Sayfa 139·Kitabı okudu
İnsan, canı daha fazla yanmasın diye yalnızlaşır...
Sayfa 138·Kitabı okudu
Aşkı kelimelerle anlatmaya çalışmak, onu katletmektir. Bazı şeyler kelimelerle anlatılamaz. Anlatılırsa değeri kaybolur.
Sayfa 77·Kitabı okudu