Kayra bir gün bana "mutsuzluğuna bir çare aramıyorsun." demişti. "ve en büyük acının kendininkinin olduğunu düşünüyorsun. dünyadan haberi olmayan bütün geri zekâlılar gibi."
Benim adım Kinyas. Gün ağrıyor. Başım ağrıyor. İsmimi kendime ben verdim. Bitmeyen bir öfke ve bitmeyen bir mutsuzluğun ifadesi. Bütün insanlara kızgınım yaşadıkları için. Hayattan midem bulanıyor..