Gücenmişsiniz. Sizi suçlamıyorum:Artık kimseye güvenmemeniz normal; size itiraf etmeliyim ki ben de kimseye güvenmiyorum. Yine de size bir şey söyleyeceğim. Bu ülke olağanüstü insanlarla dolu. Hiç kuşkunuz olmasın: Girişimci , uyanık ve iyimserlik dolu insanlarla, biraz sıradan hatta sıkıcı insanlarla , emin olun böyle . Ama izin verin size başka bir şey söyleyeyim, bu ülkenin en büyük avantajı şu: burada kimseyi dinlemek zorunda değilsin; yapman gereken tek şey konuşmak. İnsanlar konuşuyor konuşuyor ve konuşuyor ama kimse dinlemiyor.