Işıl ablanın kitaplarını okumaya başlamamla birlikte haziran ayında İzmir’de bir imza günü olacağını öğrendim. Heyecanla bekliyorum. Bu arada serinin ilk kitabını es geçerek okudum ancak büyük bir kopukluk yaşamadım. Bodrum Katı ve Çatı Katı birbirini tamamlayacak bir kurguyla yazılmış. Ayrıca ilk kitapla arasındaki bağlantı da son kitapta atıflarla zihnimde oturdu.
Selamlar. Işıl ablayı ortaokul zamanlarımdan YouTube videolarından biliyordum. Ancak birkaç videosu dışında izleme imkanım olmamıştı. Kitabını okumak için imkanım olunca da değerlendirdim. Kitabın kurgusu, olayların bağlantısı mantıksal açıdan mükemmel kurgulanmış. Bunu da Işıl ablanın yıllarının birikimi olarak görüyorum. Ayrıca polisiye/korku kurgu olmasına rağmen genel kültür açısından da çok güzel detaylar bulunuyor. Şimdidwn iyi okumalar dilerim.