Anlamadığı nokta, herhangi bir şeyin hiç yoktan iyi olduğuydu. Yarı dolu, boştan iyiydi. Bilgisizlik, aşağılanmanın ve acı çekmenin en alçakça haliydi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Merhabalar,
Çığlık Hush Hush serisinin ikinci kitabı ve söylemek gerekirse ilk kitabına oranla çok daha heyecan vericiydi. Kitabın üçte ikisini iki günde okudum zaten.
Çok fazla spoiler vermek istemiyorum ama Nora gerçeklerle yalanlar arasında kaldığı, neye inanacağını bilemediği, çokça yalnız hissettiği bir dönemi yaşıyor bu kitapta. Babası ile ilgili hiç beklemediği şeyler öğreniyor. Neyse daha anlatmayayım.
Çok severek okuduğum bu serinin ikinci kitabını ve şimdiden seriyi fantastik dünyayı sevenlere öneriyorum.
Keyifli okumalar dilerim.
Merhabalar,
Normalde Tolstoy’u bir çırpıda okuyanlardanım ama bu kitabı dinleyerek okuduklarım kısmında olmasına anlatıcının diksiyonunun güzel olmasına rağmen o kadar yavaş bir şekilde bitişine yaklaştım ki…
Konusu şu; Olenin diye bir karakterimiz var yaşadığı hayatın amaçsızlığından sıkılıp Kazakların yanında yaşamaya başlıyor burada bir kızdan hoşlanıyor kız başka bir kazağa daha ilgili. Karakter kendini mutluluğu Kazakların arasında bulduğuna ne kadar inandırsa da onların içlerinde hep bir yabancı olarak kalıyor derken sonunda onların yanından ayrılıyor.
Kitap gereksiz yere çok uzayan, anlatmak istediği mesajlar güzelde olsa fazla betimlemelerle yoran, sürekli ‘e hadi’ dediğim bir kitaptı.
Ben sıkıldım ama belki siz sıkılmadan okursunuz bilmiyorum. Ben yine de herkese
Keyifli okumalar diliyorum.