naz

naz
@nazormon
i live in two worlds. one is a world of books.
“Varsın öyle olsun, ben tekrar aşık oldum.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ne yaptım da bu mutluluk bana nasip oldu? Söyle bana! Etrafına bir baksana, onca insan, onca gözyaşı, onca acı bir soluk bile alamadan koşuşturmayla geçip giden onca yaşam! Oysa ben! Böyle bir kadının aşkına layık olmuşum.”
“Çünkü o kendi yaşamının sanatçısıdır ve eserine her an canının istediği süsü verebilir.”
“Çünkü uzun zamandır birini arıyordum ve aradığım sizdiniz.”
“Ben bir hayalperestim; gerçek yaşamla bağım o denli az ki, bunun gibi, şimdiki gibi çok nadide saydığım anları düşlerimde yine yaşamadan edemem.”