naz

naz
@nazormon
i live in two worlds. one is a world of books.
“Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Fakat sevgili bir vücutta bulunmayan bir şeyi kendisinde taşımaya tahammül etmeyerek onu koparıp atabilmek, işte adaşım, yalnız bu sevmektir.”
“Acaba birisini sevdiği için mi, yoksa kimseyi sevemediği için mi, bu kadar yanık, bu kadar derinden çalıyordu?”
“İyiyi kötüden ayırmak külfetini okuyucuya bıraktığım için özür dilerim.”
“Bu hayattan tatmin olamadan ölmekten korkuyorum.”