Yahut sevgilin seni sevmiyordu… O zaman ne yaptın? Geceleri ağladın mı?.. Ona sararmış yüzünü göstermek için geçeceği yolda bekledin, ona uzun ve acındırıcı mektuplar yazdın değil mi?..
Çok büyük bir beklentiyle başladım kitaba. İlk 300 sayfası çok akıcı güzel geçti fakat son 100 sayfası için aynı şeyi söyleyemeceğim. Birine önerebileceğim bir kitap değil ama okumak isteyen birine okuma kötü diyemem. Prens Henry ve Alexin arasındaki eğlenceli aşk için son 100 sayfasın görmezden gelinerek okunabilir.