Bugün yıkığım biliyor musun
Ezginim, çaresizim, umutsuzum
Bırakma beni, insanlar kötü
Bir deli otlar büyüyor içimde
Al götür beni o kayıp gecelere
Yeter ikimize yalnızlığım
Sonra yalnızlık
Sonra keder…
Bir gece başımızı alıp gitsek diyorum
Bir deniz kenarı mı olur
Bir dağ başı mı olur
Kaçsak bu kalabalıktan
Sonra bıraksak kendimizi sevgiye erdemliğe mutluluğa
Sonra kaybolsak bu özgürlükte
Sonra ölüm
Bir daha dünyaya gelsem
Yine seni severdim
Beni üzesin diye
Beni deli divane edesin diye
Biliyorum
Sen de bir daha dünyaya gelsen
Yine beni sevmezdin
Kahrımdan öleyim diye