Piyanist aslında olan herseye rağmen hala umut var dememi sağladı. Her seferinde askerler ha geldiler gelecekler, evet şimdi öldü diye diye en sonunda savaş bitti ve hala yaşıyor. Aslında dayanamayıp ,umudunu kaybedip intihar etseydi daha sonraki güzel günleri hiç görmeyecekti. Normal hayat da o kadar aynı ki . Ne kadar acı olursa olsun sabretmek lazım ki sonunu görebilesin