“Diğerleri ise okurlar ... Hayatları boyunca kütüphanelerine sadece önemli eserleri koyarlar. Brauer’i bu gruba dahil ediyorum. Bu tür insanlar tutkuludur, okumak ve anlamak dışında bir kaygı gütmeden saatlerini geçirecekleri bir kitap için oldukça mühim paralar ödemeye hazırlardır.”
İçim acıya acıya okuduğum, okurken sanki yaşadığım bir romandı. Hediye olmasa bu kadar can yakan bir romanı okur muydum bilmem ama gerçeklere benzer kurgular ve gerçek duygularla dolu bir roman. Akıcı, içine alan, soluksuz okuyacağınız fakat gençlere öneremeyeceğiniz bir kitap. Önerilmeme sebepleri, küfürler ve travmatik olaylar serisi...