Nihan Duygun

Sanıyorlar ki çok kıymet veriyoruz diye içimiz hep çiçek hep bahar... Sanıyorlar ki üzerine titredikçe çok güçlüyüz hiçbir şeyden korkmayız... Oysa öyle olmadı hiç... Çok sevdik biz, hem de çok... Seviyoruz diye bahardı içimiz ama tomurcukken soldu çiçeklerimiz.. Korkumuz çoktu. Kaybetmekten sevilmemekten korktuk hep. Ne korkularımızı anladılar, ne de kırıldığımızı... en sonunda her şey olacağına vardı. Ne korkularımız kaldı geriye, ne de açmadan solan çiçeklerimiz. Onlar varsın kaybeden biziz sansınlar...
Sayfa 79·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşadıkların, geçmişte öğrendiğin kalıpların sürekli tekrarlanmasından mı kaynaklanıyor yoksa gelecekle ilgili mesajlar mı içeriyor?
Sayfa 37·Kitabı okudu
Eğer bir şeylerden şikayet ediyorsan yani itiraz ediyorsan, hayatına bunları davet ediyorsundur.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Geçmişi dünde bırakan, yarın yeni bir geleceğe doğabilir.
Sayfa 29·Kitabı okudu
İtiraz ettiklerin, kabul edemediklerin aslında anlam veremediklerindir. Neden olduğunu anladığında; başına gelenin bir ceza ya da ödül olmadığını, sadece ‘olan’ olduğunu kabul ettiğinde hayat akar ve yol açılır. Dünya, seyredenle seyredilenin birliğini kavrama noktasıdır.
Sayfa 27·Kitabı okudu