Ey,benim iyimser hallerim,
Çabuk aldanislarim,
Hep inanışlarım,
Alttan alislarim,
Hatayı hep kendim de buluşlarım,
Degmeyeceklere kafa takislarim,
Yoktan yere,akıp giden gözyaşlarım,
Hepinize Elveda...
Artık ben kimsenin,
Hiç kimsesi olmayacağım!!!
Nazım Hikmet