Gerçekten çok güzel ve farkındalık yaratabilecek bir kitap. Eğer ki yetişkin DEHB tanısı konmuşsa mutlaka mutlaka okunması gerekli. Nasıl başa çıkabileceğiniz, olaylar karşısında ne yapmanız gerektiğini öğrenebilceğiniz konuları paylaşmışlar.
Hayaller, yaşanmışlıklar, tespitler ve yazarın dili akıcı. Yeri gelip ağlatsada sonuna kadar kısa sürede gelinebiliyor. Herkesin yaşanmışlıklarından bir parça mutlaka var. Ne olursa olsun okunması gereken bir kitap.