Ne okusam

Ne okusam
@ne_oku
Öğretmen
1983
11 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Ne okusam

, bir kitap okudu
8/10
·300 syf.·
Beğendi
·
2021 4. kitabı
Selahattin Demirtaş
9.3/10 · 7,4bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Umut, mutluluktan daha güçlü, daha kalıcı, daha üretici bir duyguydu ne de olsa.
Hayat
Aşkın gözü kördür derler.Yanlış! Gereksiz hiçbir şeyi görmezsiniz aşıkken.Zorla gözümüze sokulan yalanlar, riyakarlıklar,hırslar,mallar, mülkler, hevesler hakikati görmemize engeldir. Aşk bunların hepsini anlamsız hale getirir, o saatten sonra gördüğünüz tek şey aşktır ve işte o hakikattır.
Sayfa 25 - Dipnot·Kitabı okudu
Hasanlar Ermeniydi, biz onlara “xaço” derdik, haçlı manasında. Ermeni demek “gavur demekti, ama bizim için fark etmezdi. Biz çocuktuk,ayrımız gayrımız yoktu.
Sayfa 22 - Dipnot·Kitabı okudu
Alıntı
Oysa gerçek herkese göre farklıdır.Olayları kendimize göre eğip bükerek öznel gerçeğimizi yaratmada üstümüze yoktur. Sonra da kendi yarattığımız gerçeklerin peşinden koşarız.
Sayfa 7 - Dipnot·Kitabı okudu
Alıntı