Aşkın gözü kördür derler.Yanlış! Gereksiz hiçbir şeyi görmezsiniz aşıkken.Zorla gözümüze sokulan yalanlar, riyakarlıklar,hırslar,mallar, mülkler, hevesler hakikati görmemize engeldir. Aşk bunların hepsini anlamsız hale getirir, o saatten sonra gördüğünüz tek şey aşktır ve işte o hakikattır.
Hasanlar Ermeniydi, biz onlara “xaço” derdik, haçlı manasında. Ermeni demek “gavur demekti, ama bizim için fark etmezdi. Biz çocuktuk,ayrımız gayrımız yoktu.
Oysa gerçek herkese göre farklıdır.Olayları kendimize göre eğip bükerek öznel gerçeğimizi yaratmada üstümüze yoktur. Sonra da kendi yarattığımız gerçeklerin peşinden koşarız.