Sümeyra

Kederim ifade edilemez, ama yine de söylenebilir. Dilin bana "dayanılmaz" sözcüğünü sağlaması bile doğrudan doğruya belli bir "dayanırlık" sağlar.
Sayfa 185·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
(Fotoğraf: Apaçık olanı söylemenin olanaksızlığı. Edebiyatın doğuşu.)
Sayfa 178·Kitabı okudu
Herkesin kendi keder ritmi vardır.
Sayfa 172·Kitabı okudu
Bana göre, "Anıt" sürekli-olan, ebedi-olan değildir (benim düşüncem fazlasıyla derinlemesine olarak "Her şey geçer" görüşüne dayalıdır. Mezarlar da ölür), Anıt bir edimdir, tanıtma işini yapan bir etkendir.
Sayfa 143·Kitabı okudu
"Gönül kuruluğu" -akedia- hissediyorum; bu da çok zoruma gidiyor.
Sayfa 127·Kitabı okudu