H.Nisan Dolaş

H.Nisan Dolaş
@nebensezarm
une femme inconnue amateur de chansons et de livres
Neyine bağlandım ki bu kadar bana bakmayan gözlerine mi, yoksa benim olmayan kalbine mi? Özdemir Asaf
Özdemir Asaf
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En kötüsü de; sahip olamadığın şeylere ait olmandır. Franz Kafka
Özlemin azı çoğu olmaz, ağırdır işte!
Ne ben Sezarım, Ne de sen Brütüssün.. Ne ben sana kızarım, ne de zatın zahmet edip bana küssün.. Artık seninle biz, düşman bile değiliz...
Nazım Hikmet Ran
Gitmek sadece bir eylemdir. Unutmak ise kocaman bir devrim.
Nazım Hikmet Ran