Düşlerle yaşayanlar arasında mutlu olanlar, karamsarlardır. Onlar dünyayı kendi suretlerine göre şekillendirir, böylece kendilerini hep evlerinde gibi hissederler. Ben ise en çok, dünyanın gürültüsü ve neşesi ile hüznüm, sıkıntı yüklü sessizliğim arasındaki farktan dolayı acı çekerim.
Hatıraların insanın içini acıttığı yaşlara gelmiş olmalıydı.Bir yaştan sonra hatıralar; iyi ya da kötü olmalarından bağımsız olarak, sahiplerine acı veriyorlardı.