Oğlanları yetiştirme tarzımızla onlara büyük zarar veriyoruz. Onların insani yönlerini bastırıyoruz. Erkekliği çok dar bir çerçeve içinde tarif ediyoruz. Erkeklik sert, küçük bir kafes ve oğlan çocuklarımızı bu kafese kapatıyoruz.
Erkeklere yaptığımız en kötü şey, onlara sert olmaları gerektiğini hissettirerek egolarını kırılganlaştırmak. Bir erkek kendini ne kadar sert olmak zorunda hissediyorsa, egosu da o kadar zayıftır.