İsveç'te neden bir komşu diğer komşunun bisikletini çalmıyor? Günah olduğu için mi inandığı din yüzünden mi ahlaklı olduğu için mi yoksa onu çalmaya itecek bir bisiklet ihtiyacı olmadığı için çalmayı hiç aklına bile getirmediği için mi?
Hindistan'da bisiklet çalınsa bu yanlıştır evet ama çaldığı bisikletle belki de açlıktan ölmemeye çalışacak ve o kişinin beyni fakirlikten çalışmadığı için günah, ahlak, yanlış ı ayırt edemeyecek.
Şimdi asıl sorum şu: İsveçli'nin bisiklet çalmaması mı büyük bir erdemdir? Yoksa açlıktan belki de öleceği halde bisiklet çalmayan bir Hintli mi daha erdemlidir?